torsdag 28 oktober 2010

42 frågor

Det första du tvättar i duschen?Håret

Gillar du kaffe?
Aaa!

Hur mår du just NU?
Bajsbajsbajs och åter bajs....

Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
A

Berätta om din senaste dröm.
Dont remember.

Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Nää de tror jag nog inte

Vad vill du ha just nu?
Sömn!

Har du räknat till 1000 någon gång?
Öhm nää

Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Bite it!

Använder du smileys?
Ja, men inte så mycket i bloggen

Har du träffat någon kändis?
Japp

Gillar du keso?
OOH ja!

Vilken låt hade du sist i huvudet?
Björn Rosensrtöm - en gång är ingen gång... jävla maria!

Hur många länder har du besökt?
Vet inte, reste en del när jag va liten

Är dina föräldrar stränga?
Nja ibland, beror på va de är om

Skulle du kunna hoppa fallskärm?
JA!

Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Nää

Brukar du hyra film?
Mjee de händer inte ofta

Var kommer du vara på Lördag?
Tävling i Falun, sen 18års fest på kvällen (Y)

Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Nä men kommer ihåg att jag var på fritis och att fröknarna kollade på det på tvn

Vad åt du till lunch?
Paj och sallad (Y)

Har du lockigt hår?
Mm.. men som tur är har det börjat bli rakare nu förtiden!

Har du gått in i en vägg någon gång?
Ja! Hahhaa

Favoritårstid?
Alla är bra.. på olika sätt.

Vem höll du senast i handen?
Martin.

Tycker du att du är gammal?
Vill bli 18 men vill samtidigt vara liten igen..

Är du mörkrädd?
Haha öhm aa.

Gillar du ditt liv just nu?
Till viss del.

Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Ja.

Har du bra syn?
Duger, men använder glasögon när jag ska anstränga ögonen.

Var är dina föräldrar just nu?
Pappa är hemma i Sthlm, och mamma är också i Sthlm för tillfället.

Vad har du på dig just nu?
leggings och linne.

Vad var det senaste du köpte?
As FINA fest kläder

Hatar du mer än 3 personer?
Mjo.

Använder du sushipinnar?
Ja! Jag äger på det

Äger du ett vapen?
Nej

Gillar du ditt hår?
Ibland, när de vill va som jag vill att det ska va.

Gillar du dig själv?
Ibland.

Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Pappa

Hur ofta använder du MSN?
Varje dag, typ


Snodde dessa från min vän Sofia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar