måndag 25 oktober 2010

Dödsångest!

Jag var livrädd inatt!
Martin sov redan och jag skulle precis till att somna, så helt plötsligt så hör jag ett jätte konstigt ljud som jag verkligen reagerar på, så jag lägger mig på rygg och stirrar mot dörren och bara ligger och lyssnar. Jag hör en massa konstiga ljud, som att någon gick runt och famlade med olika grejer.
Och såklart ska Martin börja vrida och vända på sig och göra massa ljud, och jag tänkte bara "asså shit han kommer få oss dödade!".
Herregud jag har seriöst aldrig haft en sådan döds ångest! USCH!
Jag låg och tänkte på massa små saker, som att man tex kanske inte alltid är så bra på att visa va man tkr om folk och visa sin uppskattning för att dom finns i ens liv.
Jag insåg sen att skulle jag dö ja då jävlar skulle jag dö medans jag höll om den jag älskar!
Så jag la mig och höll om Martin och på nått sätt lyckades jag iallafall somna. Men vaknat 24/7 inatt, vilket har medfört migrän.
Så det blev inget jobb för mig idag, besluta mig för att ligga hemma och ta det lugnt och försöka sova lite så huvudvärken går bort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar