måndag 1 november 2010

Helgen var azum!

Eftermiddagen i Fredags börjades hemma hos Kimmy. Jag, Martin, Malin och Kimmy satt där och spelade DJ Hero och umgicks. Vid klockan 8 åkte jag och Malin in till stan och hämtade ut våra biljetter till saw 3D premäiren. Vi fick sitta och vänta i ca en halvtimme, en jobbig halvtimme! Det va ett gäng på en massa fjortisar och små grabbar som trodde dom var gangstrar, dom väsnades som bara fan och satt å gjorde massa irriterande ljud. Sånt kan verkligen irritera mig!
Men väntan var ändå värd! Filmen var skit bra, jätte coolt med 3D dessutom!

På lördagen vid klockan 1 kom Therese och hennes familj och hämtade mig, sen begav vi oss mot Falun. Tävlingen där gick bra! Eller jag va inte så jätte nöjd och vet att jag kan göra mycket bättre, men jag kom iallafall 4a i singeln vilket var väldigt överraskande! Paren gick också bra, vi kom på 7de plats. Eila var med och kikade och hejjade, det va super trevligt att hon följde med!
Efter tävlingen åkte vi hem till mig och jag bytte kläder sen kom Malin och vi åkte hem till Eila. Vid 9 tiden skjutsade Eilas mamma oss till Mockfjärd. Jonte fyllde 18 och hade hyrt lokal, och jäklar va mycket folk det va där! Det var trevligt att träffa alla men sen skulle alla börja slåss helt plötsligt och det blev kaos. Tycker det är riktigt synd att folk ska hålla på och försöra fester!

Nu ska jag lägga mig och kramas med Martin! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar