tisdag 19 oktober 2010

Jadu

Blir nog att besöka bup snart, eller åtminstonde höra av sig till dom och kolla om dom har någon tid.
Känner att jag orkar inte hålla allt inom mig. Måste få dela med mig av allt inombords till någon.
Det är en jobbig tid just nu.
Mitt liv har länge varit en berg-o-dal bana, det har alltid varit så att jag försökt åka uppåt.
Men det har krävts så lite för att en nerförs backe ska komma.
Nu är det helt andra bullar..
Jag kämpar mig uppåt, och så fort det börjar åka nedåt så försöker jag dra i nödbromsen för att det ska sluta rulla.
Jag vägrar åka ner så djupt som jag tidigare gjort..
För jag vet hur svårt och långsamt det går i en uppförsbacke.

Jag har lärt mig en försvars teknik. En teknik som bara jag vet.
Jag kan inte förklara den, för jag vet inte ens själv hur jag gör.
Men jag gråter nästan aldrig.. så gör jag det är det någon som verkliiigen tynger mig.
Men jag har svårt att visa mina känslor, iallafall mina ledsna och sårade känslor.
Så jag håller dom för mig själv istället..
Hur jag gör vet jag som sagt inte.
Men på nått sätt lyckas jag.
Dock blir det inte bättre av det, jag känner mig starkare för tillfället..
Men det gnager som fan i längden.

Jag har så mycket känslor, tankar och smärta inom mig, som ingen någonsin kommer förstå.
Men jag vill ändå tacka er som alltid finns där för mig! Det betyder så oerhört mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar