söndag 12 december 2010

sippsapp

Igår blev inte alls bra..
Skulle på fest och först bangade kompisar ur, men sen skulle några andra med. Men problemet då va ju såklart att jag inte fick tag på han som hade festen, så vi satt hemma hos mig och tråkade.. blev inte bättre av att min kompis kompis bara satt och gnällde heller!
Hatar när man försöker fixa nått skoj så håller en jävla random på och bara gnäller att allt suger. Suger det kan dom lika gärna gå så suger det lite mindre iallafall eftersom man slipper deras gnäll!
Men sen fick vi tag på festen, och så skulle vi ta bussen men då visa det sig att bussen inte gick hela vägen utan den stannade i centrum. Så vi stod där och frös och väntade på bättre tider, vilket det inte blev. Jag fick nästan damp. Gnällandet slutade inte och jag fick nog.. så jag tog Martin med mig och gick hem! Orkade verkligen inte och kände att det skulle bli massa skit om jag stannade.

Är inte lika sur längre, men kommer inte bjuda med den bruden igen.. de kan jag lova! Tyckte dock synd om mina andra kompisar som tagit med henne, dom skämdes för henne som bara den.
Menmen! Nu ska jag och älskling plugga körkort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar