fredag 24 december 2010

JULAFTON

Ingen har väl missat att det är julafton idag? Min startsida är helt BOMBAD med God Jul hälsningar. Visst är väl det trevligt med sånna, men det ända som står på facebook är God Jul, God Jul, God Jul. Lite små jobbigt om ni frågar mig, haha.
Jag har blandade känslor om jul.. Julafton brukar vara suuuper mysig, jag älskar när hela släkten samlas och myser och äter gott! Men just iår så har jag inte varit så taggad inför julafton och imorse när jag insåg att det faktist var julafton så fick jag inte heller någon speciell julkänsla i kroppen som jag brukar få. Menmen det löser väl sig när man kommer ner hem till farmor och farfar och ser julgranen med julklapparna under, ser kalle anka på tvn och hela släkten rullar in.


Julafton kommer nog bli super till slut! Längtar iallafall till nästa jul, jag och älskling har bestämt att vi ska fira jul tillsammans då, på ett eller annat sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar