torsdag 16 december 2010

Lindad fot, hotellfrukost och mässa

Sitter på lektion och har Grafiskt. Jag har precis gjort klart mitt cd fodral till Rise Against, blev riktigt nöjd!

Men är inte nöjd med min fot! Den gör ont som bara fan när jag går eller flexar foten. Nått i fotleden "heter det så? samma sak som handleden fast foten..?". Så nu har jag varit till skolsyster och det blev en lindad fot..
Jag hoppas att foten är bättre tills imorgon! För imorgon sticker vi, och finns en jäkla massa som måste packas in i lastbilen..!

För er som inte vet ska jag jobba på Stockholms stora hundmässa hela helgen. Så vi åker imorgon klockan 10 på morgonen, och innan det ska vi som sagt packa in alla grejer i lastbilen.
Blir en hel helg på hotell dessutom! HOTELL FRUKOOOOST! Det godaste som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar