onsdag 22 december 2010

Only yours


Jag tror inte du förstår hur mycket jag älskar dig. Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu när jag har dig.
 När jag vaknar upp och det första jag ser är dig, det är en obeskrivlig känsla. Jag blir alldeles pirrig i magen och vill bara ligga och hålla om dig föralltid. Du är inte världens lättaste att få upp på morgonen, men det gör inget för så länge det är dig jag vaknar upp breve så spelar det ingen roll.
Mitt hjärta klappar för dig. Jag kan seriöst inte se mig själv ståendes där ensam utan dig i framtiden. Jag vill att vi ska åldras tillsamman, jag behöver åldras med dig! Digdigdig, ingen annan!
Vi har våra bråk.. men jag tror faktist det har stärkt vår relation lite, för av bråk så lär man sig mer om varandra än om allt är frid och fröjd. Men bråk gör inget, inte så länge vi lyckas lösa dom,, vilket vi alltid gör!
Du kan få mig riktigt arg men du kan lätt som en plätt få mig att le när jag är grinig, och det älskar jag. Visst just då blir jag nästan mer irriterad men efteråt bara skrattar jag åt det. Haha du är så underbar!

Du är som en ängel, du har verkligen fått mig att må så jävla mycket bättre!
Jag är så dålig på att förklara mina känslor, och dom här jag skriver det är bara 1 hundradel av vad jag känner för dig.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag vill alltid att det ska vara vi! För jag är ingenting alls utan dig. Du är ljuset när det är mörkt, du är värmen när det är kallt, du är allt jag någonsin drömt om!
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar