onsdag 24 november 2010

Min dag idag!

HippHipp HUUURRA till mig!


Födelsedagen har varit perfekt än så länge! Började med att mina underbara vänner i klassen sjöng för mig när jag gick in i klassrummet. Sen skulle vi fika, och då smet Linnea och Saga iväg och fummlade med nått, förstod nästan att dom höll på med nå bus. Så när jag kom ner i cafet i skolan så satt dom där vid ett bord med ett ljus på bordet. Sen såg dom mig och skrek och höll för ljuset, förstod inte alls va dom höll på med! Då när jag kom fram till dom så visa de sig att dom köpt en morotskaka och tryckt ner ett värmeljus i det! Haha super gulligt! Jag vart hur glad som helst!
På lunchen så blev det ingen skolmat för mig, utan min underbara vän Eila bjöd mig på thai buffe. Blev super glad för även de!

Vilka underbara vänner jag har!!

Ikväll kommer släkten hit till lägenheten och ska fika lite här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar